3 צעדים שאתה צריך לעשות כדי לתקשר באופן יעיל עם הצוות שלך

צוות (1)

3 צעדים שאתה צריך לעשות כדי לתקשר באופן יעיל עם הצוות שלך

בסביבת העבודה של היום, המאופיינת בקצב מהיר, אתה עלול לשכוח את האנשים מסביבך, אפילו אם אתה והצוות שלך נמצאים אחד ליד השני. כמנכ”ל, יזם או או אפילו פרילנסר, אתה עלול לשכוח לעדכן את והקולגות והצוות שלך בעדכונים חדשים, פגישות, רעיונות ותוכניות עתיד, וזה חבל מאוד.

רבים מאיתנו הרגישו שמתישהו בחיים שלהם כשעבדו עבור חברה גדולה על משימות ספציפיות בלי לראות את התמונה הגדולה. סיטואציה כזאת יכולה ליצור של חוסר בחזון, ראיה רחבה, כמו גם מוטיבציה של אנשים שעובדים רק בשביל משכורת. אז איך משנים את זה? קודם כל אנחנו צריכים לשנות את הפרספקטיבה שלנו. אנחנו לא צריכים לעדכן את הלקוחות שלנו, העוקבים שלנו ברשתות החברתיות או אנשי יחסי ציבור ראשונים, מכיון שהאנשים הראשונים שצריכים להיות מעודכנים הם האנשים שלנו!

למה שמירת הצוות שלנו מעודכן גורם לכולם להרגיש טוב יותר

  • הזדמנות לשפר את ההופעה שלך מול קהל – אתה הולך לדווח ולסכם הכל, קודם כל, בתוך הארגון.
הארגון שלך זה המקום הבטוח שלך. בסביבה בטוחה אתה יכול להרשות לעצמך טעויות ואי הבנות. זאת הזדמנות לאמן את עצמך לפני שאתה מציג רעיון או מנסה למכור משהו ללקוחות פוטנציאלים.

 

  • קבל עוד תובנות מעניינות – העובדים שלך מכירים אותך יותר טוב, ואתה יכול לקבל פידבק על ידי שאלות פשוטות כמו: “מה אתה חושב על זה?”, “יש רעיונות?” אם אתה לא משתף את האנשים מסביבך, אתה מבזבז חלק גדול מהמשאבים הפנימיים שלך. חלק מהאנשים לא ישתפו רעיונות טובים עד שמישהו ישאל אותם מה הם חושבים.

 

  • פידבק ללא עלות נוספת – הצוות שלך מקבל בכל מקרה משכורת לבוא לעבוד, ואין סיבה שאתה לא תנצל את היתרון הזה לתהליך קבלת ההחלטות. זמן הוא דבר יקר מדי לתת לו להתבזבז סתם.

 

3 טיפים מעשיים להתחיל לתקשר באופן יעיל

1. תאמן את עצמך ועשה את זה באופן יומי – לפני שאתה צולל לפגישות ומשימות, תכנן את השיחות שלך עם חברי הצוות, לקוחות או בעלי המניות, מכיון ש”אירועי השיחה” האילו בד”כ חופפים לפגישות שלך. ההבדל הוא שתוכנית מראש של כל השיחות שלך, יתנו לך תמונה מלאה יותר על מה אתה צריך לדבר ואת מה לחדד. זה מעולה עבורך להבין את האנשים והסיטואציות על מנת שתוכל ללמוד איך להתנהל מולם באופן אסטרטגי, או אפילו לדחות אותם לשלב מאוחר יותר אם צריך.

2. הגדר מטרה לכל אחת מהשיחות – מה אתה רוצה שיצא לך מהפגישה? הפגישה צריכה להיבנות סביב אותה מטרה אחת, לא משנה מהם הנושאים הספציפיים שמדוברים בפגישה. אם אתה רוצה שלקוח פוטנציאלי יקנה ממך מוצר או יזמין ממך עבודה, אתה יכול ליצור מצגת עם מחשבה איך כל אחד מהאלמנטים יתרום לכיבוש המטרה: אורך המצגת, נקודת הפתיחה, שקופית אחרונה, צבעים ואפילו מה שאתה לובש. אתה הולך לשדר אחריות ותשוקה על מנת לקבל תוצאות טובות מהלקוח הבא שלך.

3.אחרון אבל לא שולי: שים לב! – מאמר זה הוא על תקשורת יעילה הוא בא להדגיש שתקשורת חייבת לקחת חלק פעיל, לא משנה מי הצדדים המעורבים. אם לא הבנת את הנקודה המרכזית, אנסה לומר את זה במילים אחרות: להיות מנהיג, זה בעיקר מתייחס לאנשים סביבך, ופחות אליך. אתה צריך לסלול את הדרך שבה הם יוכלו לעזור לך, יוכלו לתת לך הערות חשובות, נקודות חולשה וכו’. הדרך הכי טובה להתחיל שיחה הוא על ידי לתת הקדמה למי שמולך שלך, על מה אתה הולך לדבר איתם (תזכור שאתה צריך מטרה אחת לכל שיחה!) כשאתה מסיים לדבר, תבקש פידבק, אבל לא באופן שחוק כמו “יש שאלות?”. תנסה לשאול משהו כמו: “אם תוכלו לשתף אותי מה אתם חושבים לגבי… זה מאוד יעזור לי”.

התחל להשתמש ב-BIZMO. ניסיון חינם למשך 30 יום.

הירשם עכשיו