תוכנה לניהול עסק

תוכנת ניהול עסק

היום כבר ברור שכל עסק צריך תוכנה עסקית מתאימה על מנת להשתלט על כל המשימות והמטלות הקשורות לניהול השוטף של העסק, בין אם מדובר על ניהול אנשי קשר בתוך העסק, ניהול זמן וחיוב של לקוחות, עבודה מול אנשי קשר חיצונים, או הנהלת צוותים משותפים תחת פרויקטים גדולים שבהם כל חבר צוות יכול להתעדכן בשינויים של משתמשים אחרים, כל זאת ניתן לנהל באמצעות תוכנה לניהול עסק.

לתוכנה לניהול עסק יש כמה דרישות, חלק מהן קונקרטיות תפעוליות וחלק מהן טכניות. עלינו לשאוף כמובן לעבוד עם התוכנה שעונה על כמה שיותר מן הדרישות:

תוכנה לניהול עסק צריכה להיות בראש ובראשונה קלה לשימוש וידידותית למשתמש מכיוון שכל האנשים בעסק, מהמזכירה ועד המנכ"ל יצטרכו בסופו של דבר לדעת איך להשתמש בה. אם התוכנה תהיה מסובכת או מורכבת מדי, היא לא תשיג את מטרתה והעובדים יזנחו אותה במהירות. מסיבה זו, רצוי שתהיינה הוראות הפעלה על המסך או ספריה של קטעי וידאו נלווים.

כמו כן, תוכנה לניהול עסק צריכה לספק סביבת עבודה אישית לכל משתמש, כלומר, שכל משתמש יראה רק את המשימות ויומן האירועים הרלוונטיים אליו. אחרת עלול להיווצר מצב של עומס מידע בתוך המערכת, מצב שיקשה לעבוד  איתה בצורה אפקטיבית.

דרישות טכניות

דרישה חשובה נוספת היא שהתוכנה תהיה בענן ותהיה אליה גישה נוחה מכל מקום ורצוי שמכמה שיותר פלטפורמות (מחשבים אישיים, טאבלטים וסמארטפונים). כך העובדים יוכלו לעדכן ולהתעדכן גם מחוץ לשעות העבודה הפורמאליות, דרישה שהיא כמעט בגדר חובה היום בעידן המסכים המרובים.

עוד דבר שחשוב לדעת הוא שלרוב התוכנות היום יש מצב ניסיון לשלושים יום שבו הן בדרך כלל רצות בפונקציונאליות מלאה או כמעט מלאה. זוהי הזדמנות טובה לבחון כיצד תוכנה לניהול עסק מתנהלת ללא שום התחייבות מצדכם. בכל מקרה, חשוב לבדוק שיש לתוכנה גם אפשרות לייצוא נתונים דרך CSV או פורמט אוניברסאלי דומה למקרה שתרצו בעתיד לעבור לתוכנה אחרת.

בין הדרישות הטכניות ניתן למצוא גם את היקף השימוש בתוכנה וכמות המשאבים שלה. במילים אחרות, עסקים קטנים בדרך כלל ישלמו פחות מעסקים גדולים יותר או ארגונים שיצטרכו לנהל יותר פרויקטים במקביל, להשתמש ביותר מקום אחסון ולתת גישה ליותר עובדים להשתמש במערכת.

התחל להשתמש ב-BIZMO. ניסיון חינם למשך 30 יום.

הירשם עכשיו