שיפור תהליכי עבודה בעסק ע"י שימוש במערכת CRM

Untitled-5

למערכת CRM יש את הפוטנציאל לשפר פי עשרות מונים את תהליכי העבודה בעסק ובין היתר את תהליכי העבודה על פרויקטים ועל משימות של העובדים. ללא מערכת CRM, העובדים צריכים לנהל את הפרויקטים שלהם בעצמם, לרשום משימות ביומן באופן ידני ובעיקר להיות מתואמים מול עובדים אחרים כל הזמן לגבי פגישות ודיונים.

מערכת CRM פותרת את הבעיה הזו באמצעות אפשרות לשתף פרויקטים ומשימות בלחיצת כפתור אחת פשוטה: כל עובד שפותח פרויקט חדש, יכול לבחור בדיוק אילו אנשי קשר אחרים מתוך הארגון לצרף לפרויקט, והדבר נכון גם לגבי משימות ואירועים שיכולים להיות חלק מהפרויקט או עצמאיים ועומדים בפני עצמם. לפרויקט עצמו אפשר גם לצרף קבצים או סרטוטים חשובים, לקבוע תאריך יעד, לרשום את הלקוח הרלוונטי וכך הלאה.

יומנים משותפים ויומנים אישיים

בעזרת ניהול של יומנים משותפים, כל עובד יכול לראות פגישות ופעילויות שונות הקשורות לעבודה השוטפת ולהחליט האם להשתתף בהם או לא. לדוגמה, אם יש פגישת מכירה עם לקוח שרשומה תחת יומן המכירות, עובד שהפגישה הזו רלוונטית עבורו יכול לשלוח מייל למי שכבר משתתף בפגישה ולבקש להצטרף אליה.

לכל אחד מן העובדים יש גם יומן אישי עם משימות יומית שרק הוא רואה, וכך הוא יכול לנהל באופן טוב יותר את סדר היום שלו ולוח הזמנים. אפשר גם להציג או להסתיר טיימרים וכך לעקוב אחר זמן העבודה עבור כל משימה או לחייב לקוחות לפי שעה אם הדבר נדרש.

איזו מערכת CRM היא הטובה ביותר?

אין תשובה אחת לשאלה איזו מערכת CRM היא הטובה ביותר והדבר תלוי בקלות השימוש ובתכונות אותה המערכת מספקת. לדוגמה, יש מערכות עם מעט מסכים שעושות מספר מאוד מוגבל של פעולות ולכן קל ללמוד אותן והן מתאימות לצרכים ספציפיים (לדוגמה מערכת אחת יכולה להצטיין בניהול עובדים, פרויקטים ומשימות, אך לספק פתרון בסיסי בלבד של קשרי לקוחות ותובנות עסקיות (BI)).

לעומת זאת, יש מערכות חזקות יותר עם מגוון מסכים גדול יותר שאולי ידרשו יותר הדרכה והכוונה לפני שיהיה אפשר להתחיל להשתמש בהן. לכן, רצוי לבקש את המערכת לתקופת ניסיון כדי לראות אם היא מתאימה לצרכי הארגון לפני שמחליטים להשתמש בה על בסיס קבוע.

צאו לסיור במערכת וגלו עוד על ביזמו >

התחל להשתמש ב-BIZMO. ניסיון חינם למשך 30 יום.

הירשם עכשיו