שיפור ניהול עובדים בעזרת מערכת CRM

Untitled-1

ניהול העובדים בעסק היא אחת מן המטלות המאתגרות ביותר שעומדות כיום בפני מנהלים, אך שימוש במערכת CRM יכולה להפוך את המשימה להרבה יותר פשוטה, וזאת באמצעות מספר תכונות בסיסיות וחשובות:

רישום פרטי העובדים

במערכת CRM ניתן לנהל את רשימת כל העובדים ואת דרכי יצירת הקשר איתם, כולל כתובות דואר אלקטרוני פנים משרדיות, מספרי טלפון ולעת הצורך גם את המספר בבית. כך אפשר לשלוף בקלות את הפרטים של כל עובד וליצור איתו קשר במהירות מיד כשצריך.

ניהול פרויקטים ומשימות

ניהול פרויקטים מאפשר למנהלים להקצות פרויקטים שלמים עבור כל עובד, לעקוב אחרי ההתקדמות של כל אחד מן העובדים ולצפות בהערות או תזכורות אחרות בנוגע לפרויקט. אותו הדבר נכון גם לגבי המשימות השונות המרכיבות כל אחד מן הפרויקטים, ובמיוחד כשאפשר לרשום ציוני דרך בתוך כל אחד מהם על מנת לעקוב אחר יעדים ומטרות.

יומנים משותפים

היומנים המשותפים מאפשרים למנהל לראות את כל מה שמתרחש בעסק ממעוף הציפור : אילו פגישות חשובות יש בכל שבוע, לאיזה לקוחות חשובים צריך להתייחס, באילו נושאי עבודה חשובים צריך לטפל וכך הלאה. היומנים המשותפים מחולקים לרוב ליומני עבודה, יומני כללים של המשרד, יומני פגישות וניתן להגדיר גם יומנים נוספים בהתאמה אישית אם יש צורך בכך.

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים מערכת CRM לניהול עובדים?

לפני שבוחרים מערכת CRM לניהול עובדים, חשוב לבדוק שיש לה את שלושת התכונות העיקריות שהוזכרו. לדוגמה, יש מערכות שחזקות יותר בתחום של ניהול קשרי לקוחות, אבל לא של ניהול עובדים, ולכן לא בטוח שהן יענו על כל הדרישות של המנהל. מערכות אחרות יענו אמנם על כל הדרישות, אבל יהיו מורכבות מדי לשימוש (למרות שהיום ליותר ויותר מערכות יש גרסת לייט עם ממשק מופשט יותר).

עוד דבר שחשוב לבדוק הוא שיש למערכת היררכיה מתאימה כך שברור מי בדיוק יכול לראות מה ולמי מהעובדים יש גישה לפרויקטים ולמשימות של עובדים אחרים על מנת לנהל אותם. כמו כן, יש מערכות שיש להן מגבלות על מספר אנשי הקשר הפנימיים ולכן צריך לבדוק שהמערכת מתאימה למספר העובדים אותו רוצים לנהל.

התחל להשתמש ב-BIZMO. ניסיון חינם למשך 30 יום.

הירשם עכשיו