ניהול פגישות על ידי שיתוף יומנים ואירועים

Untitled-4

ניהול של פגישות משותפות על ידי שיתוף יומנים ואירועים היא אחת מהתכונות החזקות ביותר של מערכת CRM והיא מאפשרת לאנשי הארגון לשמור על סדר היום שלהם ולהספיק להגיע לכל הפגישות החשובות גם ביום עבודה עם לוחות זמנים צפופים. לולא מערכת CRM, היה נוצר בוודאי כאוס מכיוון שכל עובד היה צריך לרשום את הפגישה ביומן האישי שלו ולהקפיד להסתנכרן עם כל העובדים האחרים שצריכים להיות נוכחים באותה הפגישה באופן ידני.

תארו לעצמכם שאתם מעוניינים לקבוע דיון שבועי בנוגע לתקציב עם שאר העמיתים למשרד:
באמצעות מערכת CRM תוכלו ליצור פגישה  ביומן האישי שלכם ולאחר מכן לשתף את הפגישה עימם כך שהיא תירשם כאירוע שבועי וקבוע במערכת. המערכת גם תיתן לכם לראות את רשימת כל אנשי הקשר המקושרים אליכם ולהזמין אותם לפגישה.

מלבד הזמנה, תוכלו גם לשלוח תזכורת מספר ימים לפני שהפגישה מתרחשת או לעדכן את אנשי הקשר על שינויים במידה ויהיו כאלו. כמו כן, במידה ונתתם הרשאה מתאימה, משתמשים אחרים יוכלו לערוך בעצמם את פרטי הפגישה ולהוסיף לה הערות.

שיתוף יומנים שלמים

אופציה חיונית נוספת של מערכת CRM היא שיתוף יומנים שלמים. לדוגמה, אם במערכת מוגדר יומן מכירות, אפשר לקבוע בו פגישת מכירות עם לקוח וכל מי שמשתמש ביומן יראה את הפגישה ויכול להשתתף אם ימצא שהיא רלוונטית עבורו. אותו הדבר נכון עבור יומנים המוקדשים לעבודה ולנושאים כללים של המשרד, באמצעותם אפשר לקבוע פגישות עבודה ופגישות חשובות אחרות.

ייצוא של אירועים מחוץ למערכת

מלבד ניהול פגישות בתוך הארגון, חשוב שלמערכת ה-CRM תהיה את היכולת לייצא את אירועי הפגישות גם לאנשים מחוץ למערכת ובעיקר לקוחות בפורמט אותו יומנים אחרים יוכלו לקרוא.

לדוגמה, הפורמט של ical נתמך על ידי רוב תוכנות היומן והדואר האלקטרוני, כך שלא משנה באיזה יומן הלקוח או איש הקשר מחוץ לארגון משתמש (בין אם זה יהיה Outlook, היומן של גוגל , אנדרואיד או אייפון), הוא יוכל להסתנכרן מולו ולראות את הפגישה גם ביומן שלו.

התחל להשתמש ב-BIZMO. ניסיון חינם למשך 30 יום.

הירשם עכשיו