ניהול משרד מתקדם בעזרת תוכנת CRM

Untitled-3

במשרד המתקדם של היום חייבים מערכת קשרי לקוחות (מערכת CRM) שתדע לטפל הן בלקוחות והן בתהליכי העבודה בעסק בצורה מיטיבת. לכן תוכנת CRM צריכה להיות בעלת היכולות הבאות:

ניהול אנשי קשר – אנשי קשר יכולים להיות אנשים מתוך המשרד או אנשים מחוצה לו, אבל העיקר שהמערכת תדע לקטלג ולשמור את הפרטים אודותם. כך אפשר לשלוף את כל פרטי יצירת הקשר עבור כל איש קשר בדיוק ברגע שצריך בלי להתחיל לחפש ברשומות נפרדות, טבלאות אקסל, אאוטלוק וכדומה. כך לדוגמה, אם צריך לשלוח למר ישראלי ישראלי מייל, אפשר לשלוף בשנייה אחת בדיוק את כתובת הדואר האלקטרוני שלו ולעשות זאת…

ניהול פרויקטים ומשימות – עבור כל פרויקט או משימה צריך לנהל לוח זמנים ולהקצות להם אנשי קשר מתוך המשרד שיטפלו בהם  ורשימת לקוחות עבורם הם מבוצעים. אנשי הקשר מתעדכנים זה בפעילותו של זה ויכולים להגיב בכל שלב לפעולות של משתמשים אחרים בתוך הפרויקט. לפרויקטים השונים אפשר גם לצרף קבצים או תמונות כדי למצוא אותם ברגע שצריך. (שוב, חסכון בזמן ותיוק מיותר).

ניהול יומן אישי עבור כל משתמש במערכת – המערכת צריכה לנהל עבור כל משתמש יומן אישי ובו פרויקטים ולוחות זמנים, כמו גם משימות אישיות אותן כל משתמש יכול לעדכן בנפרד ממשתמשים אחרים (לדוגמה, להתקשר למר ישראלי ישראלי מחר בעשר בבוקר כדי לסגור ליד). כך קל לכל עובד לנהל את סדר היום האישי שלו והעבודה שלו הופכת לפרודוקטיבית יותר.

מתקדם, אבל לא מתקדם מדי

ככל שתוכנת ה-CRM היא מתקדמת יותר, כך יש לה יותר מסכים ופונקציות, עד שבשלב מסוים היא כבר לא מקלה על המשרד, אלא מכבידה עליו. לכן, רצוי לבחור במערכת קלה וידידותית למשתמש שעושה בדיוק את מה שמצפים ממנה, אך לא יותר ולא פחות מכך, מערכת שכל אחד במשרד יוכל להשתמש בה בלי לעבור קורס מיוחד…

בדרך כלל ניתן למצוא רשימה של תכונות עיקריות באתר המערכת, אך חשוב לשים לב שלא כל הגרסאות של המערכת תומכות בהכרח בכל התכונות. (לדוגמה, לפעמיים יש מגבלה על מספר המשתמשים המקסימאלי או נפח האחסון הכולל של המערכת בהתאם למודולים שונים של שימוש).

התחל להשתמש ב-BIZMO. ניסיון חינם למשך 30 יום.

הירשם עכשיו