היתרונות בשימוש בתוכנת ניהול פרויקטים ומשימות

תוכנת הנהלת חשבונות

תוכנת ניהול משימות נותנת לעסקים קטנים עד גדולים, פיתרון לארגון יעיל של כל משימות הארגון. ישנם מגוון אפשרויות לניהול משימות בתוכנות מסוג זה.

עבודה משותפת על פרויקט עובדים בדרך כלל מקבלים משימות שהם חלק מסט משימות, או פרויקט גדול יותר, שצוות שלם עובד עליו על מנת להשלימו. תוכנת ניהול משימות נותנת אפשרות לעובד לשתף פעולה בפרויקטים באמצעות שיתוף מסמכים, עדכונים שונים, ומידע לגבי התקדמות הפרויקט.

ניהול זמן

הקצאת משימות כבעל עסק, אתה בוודאי תלמד את הכישורים, ידע והיכולות של העובדים שלך, לפני שתקצה עבורם משימות. שימוש בתוכנת ניהול משימות, תאפשר לך להקצות משימות לעובדים המתאימים. עם ניהול הרשאות, כל עובד יקבל גישה למידע הנדרש וידע למי לפנות אם יש לו שאלה או בעיה, או זקוק למידע נוסף לביצוע הפעולה.

עמידה בלוחות זמנים תוכנת ניהול משימות נותנת למנהלים אפשרות להגדיר תאריכי סיום צפויים לפרויקטים ומשימות שהם מוסיפים למערכת. העובד מקבל התראות לתאריכי סיום מתקרבים, ומאפשר להם לנהל את הזמן שלהם בהתאם, על מנת להשלים את המשימות לפני או בתאריך האחרון שהוגדר.

ניהול זמן טיימר אינטראקטיבי

מעקב אחר פרויקטים תמיד תוכל להיות במעקב אחרי התקדמות פרויקטים ומשימות במערכת. המערכת תודיע לך מה הושלם ועל ידי מי, ומה עדיין צריך להתבצע על מנת להשלים את הפרויקט. עובדים יכולים לעדכן לגבי מה הם עושים ולשתף עם אחראי הפרויקט וחברי הצוות. מערכת ניהול משימות מסירה את הצורך בפגישות עדכוני מצב ומיילים.

מתן רקע לעובדים כשאתה מדריך אנשי צוות חדשים לגבי פרויקט שהחברה שלך מעורבת בו, מערכת ניהול משימות מציעה תמונת מצב והשתלשלות של פרויקט. זה יאפשר לעובדים שלך לראות ולהבין את הפרויקט מההתחלה ועד הסוף, שעה אחרי שעה, וכך לתת להם רקע שיאפשר להם להמשיך עם הפרויקט קדימה.

תקשורת יעילה עם לקוחות וספקים תוכנת ניהול משימות, מאפשרת לך לשתף ולעבוד ביחד עם הלקוחות שלך או הספקים שלך (בנוסף לעובדים). חברות המשתמשות בתוכנת ניהול משימות, יכולות לתת ללקוחות שלהם שמות משתמשים במערכת ולאפשר להם גישה למשימות, קבצים והודעות (שאתה תבחר לשתף איתם) על מנת לקבל פידבק, לערוך שינויים ולקבל מידע על התקדמות הפרויקט שאתה מבצע עבורם.

1

ניהול זמן במערכת ניהול משימות, תוכל לתת לכל משימה הערכת זמן ראשונית. כשאחד העובדים עובד על משימה, הוא יכול להפעיל טיימר, ולשייך את הזמן שעבד על משימה, לשייך את הטיימר למשימה, ובכך לדעת תמיד כמה זמן הושקע בכל משימה, על ידי העובדים, ולתכנן פרויקטים עתידיים טוב יותר.

דיונים לכל פרויקט בתוכנת ניהול משימות, ישנו איזור דיונים, שבו כל מי שעובד על הפרויקט יכול לפרסם הודעות, לקבל תגובות ולשתף קבצים. כל כל המידע והדיונים לגבי פרוקיטים ומשימות, מרוכז במקום אחד שכולם יכולים לראות (רק אלו שיש להם הרשאה). יותר לא תצטרך לחפש בשרשורים אינסופיים של מיילים על מנת למצוא פיסת מידע שקיימת באיזה מייל שנשכח.

ניהול יומנים במערכת לניהול משימות, קיימת אפשרות לניהול יומנים, כך שכל תאריך סיום משימה או ציון דרך, מסומן ביומן. תמיד תהיה מעודכן לגבי תאריכים אחרונים של משימות ופרויקטים שאתה מעורב בהם.

צא לסיור בביזמו >

התחל להשתמש ב-BIZMO. ניסיון חינם למשך 30 יום.

הירשם עכשיו